رونمایی از کراس اوور جگوار C-X17 +[ویدئو و تصاویر بیشتر]
 


Jaguar C-X17 concept

Jaguar C-X17 concept


جگوار C-X17 با پلتفرم جدید مدولار آلومینیومی که با کد IQ شناخته می‌شود 4.7 متر طول و 1.96 متر عرض و 1.65 متر ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور نیز 2.9 متر است که نشان از یک خودروی بزرگ و جادار در این کلاس دارد. مدولار بودن پلتفرم می‌تواند باعث ساخت مدلهای بزرگ‌تر یا کوچک‌تری از این خودرو در آینده نیز باشد.

 

 


چهره کشیده و پویای خودرو بیشتر ما را به یاد SUV های آلمانی می‌اندازد. رینگهای آلیاژی غول پیکر 23 اینچی و فاصله کف خودرو تا زمین 21 سانتی متری، می‌تواند بیانگر حرکت سهل‌تر این خودرو روی ناهمواری‌ها بدون گیر افتادن کف آن باشد. با این وجود خود جگوار این خودرو را یک متعصب جاده ای به شمار می‌آورد که قابلیتهای دینامیک آفرود در آن قرار داده شده است.

 

 


فضای داخلی برای چهار سرنشین و با چهار صندلی انفرادی سطلی شکل تدارک دیده شده که با وجود کم بودن ظرفیت آن نسبت به رقبای 5 تا 7 نفره، انتظار دیگری از یک شاسی بلند اسپرت و لوکس نیز نمی‌رفت. صندلی‌ها کاملاً سرنشین‌ها را در بر می‌گیرند و سقف پانوراما نیز برای لذت بردن بیشتر از طبیعت و آسمان لازم به نظر می‌رسد.

 

 


مواد مورد استفاده در کابین از بهترین جنس چرم، آلومینیوم پرداخت شده و فلز سیاه براق یا مات و شیشه می‌باشند. کنسول تونلی وسط با ویژگی کنترلهای لمسی از زیر یک شیشه اکریلیک، اجازه دسترسی به اینترنت و سیستم سرگرمی را نیز می‌دهد. سیستم صوتی دارای 28 بلندگو می‌باشد و یک سیستم نمایش سربالا نیز همراه با پروژکتور برای آن تدارک دیده شده است.

سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ و امکان انتخاب از طیف وسیعی از موتورهای جگوار از جمله V6 سه لیتری مورد استفاده در F-Type نیز از ویژگیهای این خودرو در زمان تولید خواهد بود. اولین خودروی جگوار روی پلتفرم IQ احتمالاً تا سال 2015 و با نام XS معرفی خواهد شد. [دانلود ویدئو]

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 599
بازدید ماه : 12786
بازدید کل : 462500
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2